Cíťte za dobre, vyzerajte dobre

 
 
 
Úvod > Cíťte za dobre, vyzerajte dobre
 

Cíťte sa dobre, vyzerajte dobre - s nami to zvládnete

 

Ľudia si zvyčajne prajú zdravý životný štýl na Nový rok, a pritom veľkú životnú zmenu môžete začať kedykoľvek.

Jediné pravidlo je: Nikdy nehovor "zajtra" ale "dnes".

Cítiť sa dobre je základ, aby ste dobre vyzerali, lebo keď ste šťastná, spokojná a sebaistá, vytvárate okolo seba auru, ktorá k Vám priťahuje ostatných. Preto chceme, aby ste v super.natural nielen dobre vyzerali, ale aby ste sa aj dobre cítili.

Ponúkame vám naše tipy, ako si udržiavať zdravý životný štýl, a súčasne sa každý deň zlepšovať.

 

 

 

 

1. Venujte sa zdravému stravovaniu, ale nezabudnite na malé hriechy, ktoré vám urobia veľkú radosť.

Jedzte minimálne 5 porcií ovocia alebo zeleniny denne a pite aspoň 1,5 l vody. Budete mať lepšiu pleť, budete sa cítiť plná energie a bude vás menej bolieť hlava. Zdravá strava však neznamená prísna diéta. Doprajte si obľúbené jedlá, ale vždy s mierou.

 

2. Doprajte si každý deň čas pre seba

Je každý deň pre vás nekonečným behom ? Máte pocit, že nič nestíhate? Postupne akumulujete stres, ktorý vám škodí nielen fyzicky, ale aj psychicky. Venujte sa každý deň aspoň 5 minút, ráno alebo večer, meditácii a relaxácii. Nájdite si príjemnú polohu, zavrite oči a predstavujte si, že otvárate veľké dvere, za ktorými objavíte čistú, krásnu prírodu tak, ako ju máte rada. Cítite ako vás opaľuje slnko a osviežuje jemný vetrík. Pozrite sa na seba a 5krát si povedzte, že ste pekné, že sa máte dobre, a že všetko zvládnete. Je to metóda autosugescie, ktorú vytvoril MUDr. Coue, jeden z najväčších francúzskych psychológov.

 

3. Smejte sa každý deň.

Vedeli ste, že smiech je najúčinnejšíí liek proti depresii? Smiech vyvoláva vo vašom tele výbuchy endorfinov, ktoré sa tiež volajú hormóny šťastia.

 

4. Cvičte pravidelne akokoľvek.

Ak nie ste veľký fanúšik behania alebo intenzívného crossfitu, stačí, aby ste aspoň 30 minút denne chodili. Používajte schody namiesto výťahu, po obede choďte na krátku prechádzku alebo s priateľkami na nákupy. Aj doma môžete cvičiť jogu alebo pilates, ak nestíhate ísť do fitka. Hlavne, aby ste si vybrali aktivitu, ktorá sa vám páči, a ktorej sa budete mať chuť venovať.

 

5. Uznávajte zoznam ako recept šťastia .

Každý deň si napíšte, čo ste dokázali. Môže to byť aj malé víťazstvo alebo niečo, čo vás potešilo. Tento zoznam bude váš najlepší priateľ, keď sa budete cítiť "na dne". Stačí si niektoré strany prečítať a uvedomiť si, aký je život v podstate úžasný. Garantujeme vám, že sa budete opäť usmievať.